_s!la add BLOG aNda tUk d!laWat! (^_^) v_

Rabu, 16 Oktober 2013

:: alhamdulillah .. akhirnya ::

... ALLAHUAKBAR !! dah berhabuk tahap paling kritikal da ni ... astaghfirullah al azim ... acccuuuummm !! bersin dah ni .. resdung2 ... hihihiihi ..

saya ada gosip sensasi ni .. nak tahu ape dia ?? alhamdulillah tanggal 12 Oktober 2013 salah seorang sahabat seperjuangan saya sudah menjadi tunangan orang ... yang lain bila lagi ye ?? Umai , Athirah , Nadia , Ayun , Fifi , Ckin , Muni , Julie ?? insha Allah jika da tiba masa nya akan dijemput kan3 ?? hehehe .. di sini saya sertakan beberapa keping gambar kami ... 



:: fifi , muni , diya ::
:: Umai amek berkat ::
:: Juliana amek berkat Syazwani ::

:: ini semua giler kamera ::
:: ckin , diya , fifi ::
:: ckin , noni ::
:: minah spek ::

:: debaran terasa ::
:: umai lagi ??? ::


:: kami ::
:: kami ::
:: eksen je nii ::

:: posing sebentar ::







:: noni , ckin ::

:: pon boleh ::

:: kami lagi ::
:: yg sebelah tu bakal kan ?? ::

:: Nadia & saya (athirah) ::
:: kami ::

.. sebut tiga !! ..
:: pose before disarungkan cincin ::

.. praktis ye diya ?? 
.. kami lagi !! ..


.. diya amek berkat ..
.. ckin amek berkat ..
.. kami lagi haa !! ..

.. kami ?? ..
.. senyum ^_^ ..

kata kan LIKE !!!!


.. Syazwani with mom ..
:: Syazwani with bakal mak mentua ba ::
:: kami ::

.. alhamdulillah segala-Nya dipermudahkan ketika berlangsung nya majlis sahabat saya ini ,, semoga mendapat keberkatan Allah swt .. allahumma ameenn ,,, tunggu kan KAMI ketika majlis Walimah pula .. insha Allah ,, 

:: buddies forever * ukhuwah till jannah * insha Allah ::


Tiada ulasan:

Catat Ulasan